March 16, 2009

Real Women Have Curves:)



photo source: style.com

Hicbir zaman 34 beden olamayacagim gerceginden midir, yoksa gercekten kurdan misali kadınlarin fotograflarına bakmaktan sıkıldıgımdan mıdır bilemicem ama Beyonce'lu Vouge kapagını cok ama cok sevdim. Bizler o sıska kadınlar gibi olmaya calisirken aslinda cok da iyi biliyoruz atalarımızın her zaman dogru soyledigini "Yemegin salcalisi, kadının kalcalisi" :) Ben ne zaman kilo aldım diye krizlere girsem, deli gibi olum rejimleri yapmaya baslasam erkek arkadasım beni engellemeye calisirdi, sen boyle dolgun hatlarınla cok daha guzelsin diye:) Ben de son zamanlarda sevgilimin sozunu dinliyorum, kıvrımsız ve sıska olmaktansa, dolgun ama saglikli ve sıkı bir vucuda sahip olmayı tercih ediyorum:)
Umarım dolgun kıvrımlara sahip kadınlarin modasi hicbir zaman gecmez..

LizzY

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails