March 31, 2009

Cok yakında yeniden :)


Arkadaslar son bir kac gundur secim calismalari yuzunden bilgisayar basına oturamadim, o yuzden de birseyler yazamadım.. Hatta gunlerdir kendi yatagımda bile uyumadım desem yalan olmaz..:S
Bildiginiz uzere gectigimiz pazar gunu tum Tukiye yerel yoneticilerini secmek uzere sandik basına gitti. Ben de hem sandik basında gorevliydim, hem de muhtar adayı olan dayımın esine yardım icin ortalikta dolanip durdum.. Sonucu merak edenler icin, malesef kazanamadık..:(
Biz herseyde bir hayır vardir dedik ve cekildik kosemize.. Ama malesef bu secimlerde aktif rol almak bana hic bilmedigim seyleri ogretti.. Siyasetin pisligini, duzenbazlari, ikiyuzluleri, dedikoduculari gordum, yuzunuze karsi gulup sonra arkanızdan konusanlari tanıdım hic de istemeyerek.. Siyasetcilerin kirli islerine masum halkı nasil karistirdigini ogrendim.. Tum bunlarin yanında cıkardigim en buyuk ders ise su oldu: Siyaset duzgun, namuslu, ozu sozu bir insanlarin yapabilecegi bir sey degilmis, en azından ben bir daha bulasmam..:)
Her ne olursa olsun, iyisiyle kotusuyle bir secim daha atlattik, hic ummadıklarimiz basa geldi, umutlarimiz yıkıldı, ama sonucta geldi gecti.. Demek halk boyle istemis demekten baska hicbir sey demek gelmiyor dilimizden..
Moda blogunda siyasetin ne isi vardir demeyin arkadaslar, tecrubelerimi sizlerle paylasmayı kendime bir borc bilirim:)
Yeni bir posta kadar sevgiyle kalın..

LizzY

2 comments:

  1. üzülme canım en azından öğrendiklerin yanına kar kaldı...

    stilperisi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haklısın canım, aslinda bole bir ders cıkarabildigim icin kendimi sansli bile saymam gerekir:)
    saol destegin icin:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails