March 26, 2009

Fashion Freak: Lady Gaga


photo source: Hurriyet

Vallahi bu kızı sarkilariyla degil de, daha cok magazin gundemine konu olan cilginliklari ve de cılgın otesi kıyafetleriyle tanıyorum.
Her fotografında sanki pantolonunu giymeyi unutmus gibi bir izlenim yok mu sizce de? Elbetteki bu bir pazarlama stratejisi, bikinivari sortlariyla ortalikta gezinmek imajının bir parcasi..
Bir de soylemeden gecemicem, LAdy Gaga 1986 dogumluymus. Ben mi kendimi cok kucuk hissediyorum, yoksa essek kadar oldum da hala farkında degil miyim?
Bu celebrity dedigimiz kisilikler bizlerden daha mı cabuk buyuyorlar acaba? Ya da giydikleri kıyafetler, yaptirdiklari makyajlar ve de verdikleri pozlar mı onlari yaslarından cok cok daha buyuk gosteriyor?
Yorumlarinizi bekliyorum..

LizzY

4 comments:

  1. Vay bee hatun benimle yasit desene.
    Canim Avrupa'nin havasi suyu yariyor bunlara.Burdada orta okula giden kizlari bir gor sasirir kalirsin hepsi de benden buyuk gozukuyorlar.

    ReplyDelete
  2. ay benim de yasitim, demek ki biz yasitiz :)
    Haklısın canım Avrupalilar buyuk gosteriyolar yaslarından ama ben oyle kocaman gozukmekten hoslanmiyorum zaten, hep kucuk kalsam keske..
    İS hayatına atildigimda Converselerimi sık sık giyemiyecek olmam bile deli uzuyor beni yaa..:S
    Bu aralar su yas mevzusuna cok sık takar oldum, napcam bilmem :)

    ReplyDelete
  3. Oyle canim.
    Bende asiri kucuk gozukuyorum hatta kimlik olmadan bana sigara bile satmiyorlar o derece yani ama kendimden cok memnunum boyle bebek gibi gorunmek cok daha iyi

    ReplyDelete
  4. bence de canım kucuk gozukmek her zaman iyidir.. Onlar 30larında 40li yaslarinda gibi gorunurken bizler 20lerimizdeymisiz gibi sefa surucez :)
    Bu arada demissin yaa kimliksiz sigara bile alamıyorum, beni de gece kluplerine almıyolar kimlik gostermeden, hihihih :))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails