March 25, 2009

Australia


Aslında bu film vizyona gireli cok cok uzun zaman oldu, ama ben daha dun gece izleme sansi buldum.. Yazıp yazmama konusunda da tereddutlerim vardi ama goruslerimi sizinle de paylasmak istedim..
Filmin konusu kısaca soyle: Film 2. Dunya Savasi oncesinde Avustralya da geciyor. Bir aristokrat olan Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman) buyuk bir miras kalıyor ve kendisine kalan arsanın devir teslim isleri icin Avustralya'ya gelmek zorunda kalıyor. Ama orada Mr.Drover (Hugh Jackman) la tanısınca asil hikayemiz basliyor. Filmde Lady Ashley'in Mr. Drover'la elele vererek ulkenin zengin sıgır baronlarina nasil karsi cıktıgını, yari aborjin-yari beyaz (creamy) bir cocuk olan Nullah'la iliskilerini ve azıcık da 2. Dunya Savası zamanlarini izliyoruz.
Evet, benim film hakkındaki goruslerime gelince: Nullah rolundeki kucuk Aborjin cocugu, Hugh Jackman'ın kaba saba ama bir o kadar da seksi hallerini, Nicole Kidman'ın ise soguk goruntusu altında gosterdigi harika performansini cok begendim.
Bir roportajında sevgili Nicole'e sormuslar "Hugh Jackman'la opusmek nasildi?" diye. Kendisi de demis ki "Opusmek icin elbetteki kocami tercih ederim, ama illa baskasıyla opusmem gerekiyorsa sanırım Hugh en iyisi".. İtiraf ediyorum bu sozlerin ardından Hugh Jackman'in gelip beni de opmesini istedimm..:)
Asagida da Nicole Kidman'ın filmdeki kıyafetlerinden ornekler goruyorsunuz..


Ve de son olarak yeni ilahım Hugh Jackman:

photo source: imdb
LizzY

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails