March 07, 2009

Look What I've Found

Just a minute ago, I came accross to a website by coincidence. Maybe when I write its name, you will say that "Hahaha have you newly noticed that?". Yes, it is true that I learnt the existence of this site just some minutes ago and I really loved it. I think, I should add this site to my bookmarks that I visit daily. Yuppiiii!!! And the address of the site is: www.polyvore.com. Have nice visits:)

Bunu paylasmadan gecemicem, az once tesaduf eseri bir siteye denk geldim. Simdi ne oldugunu gorunce belki diceksiniz ki "Senin bundan yeni mi haberin oldu, hahah" diye. Evet, henuz bu sitenin varligini yeni ogrendim ve ogrendigime de cok sevindim. Sanırım gunluk ziyaret ettigim sitelere bir yenisi daha eklendi. Yuppi!!! Sitenin adresine gelince: www.polyvore.com. Hepinize iyi ziyaretler:)

I liked the velvet burgundy jacket and Christian Louboutin stilettos very much. The dress is also looking great except the red belt:)

Bu kombindeki kadife bordo ceketi, bir de Christian Louboutin stilettolari cok begendim. Elbise de belindeki kırmızı kemer dısında gayet guzel gozukuyor:)


This is the combination I liked most. I should definetely have this Mickey Mouse printed sequined dress. That Chanel earrings, too;)

İşte en cok sevdigim kombin. O Mickey Mouse'lu payetli elbiseden kesinlikle bir tane edinmeliyim. Hatta o Chanel kupelerden de;)

In this combination, I liked the hand printed tunic most. In fact, I have always loved the harmony of black and pink, just we see in this combination. Also, pink YSL stilettos are so sweet:)

Bu kombinde de en cok uzerinde el baskısı olan tunigi begendim. Zaten siyahla pembenin uyumunu oldum olasi cok sevmisimdir, aynen bu kombinde gordugumuz gibi. Ayrıca YSL pembe stilettolar da cok sekerler;)

Don't you also think that this combination is something beyond romantic? The colour of the dress is perfect, so the ring is.


4 comments:

  1. bende mikiliden istiyorum yaa cok sekermis

    ReplyDelete
  2. Bende şu Peace Hands'teki t-shirtü çok beğendim. Hatta daha önce görmüştüm Polyvore'da. :)

    ReplyDelete
  3. aa super turkmüşsün:)yorum için çok teşekkürler !!ilk fotodaki elbiseye ikinci fotodaki ayakkabıya bayıldım !!1

    ReplyDelete
  4. @caprice diyari: o mickeyli elbise istenmicek gibi degil ki:)
    @AC: Polyvore'u simdiye kadar kesfetmemis oldugum icin ne kadar uzuluorum bilemezsin;)
    @hande: asıl ben tesekkur ederim, yorumun icin:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails