March 25, 2009

Gökkuşagi Tadında Laptop Cantalari

Okudugum bolum geregi yıllardir laptop tasıyorum yanımda.. Benim icin hayat gibi bir sey bu.. Canım benim atsam atamıyorum, sevdigim gibi kıyamıyorum.. Laptopimla oyle icli dıslı olduk ki, ona resmen canli muamelesi yapıyorumm.. Hatta gecenlerde ekran dondu kaldi, onu klavyesine su dokmekle tehdit ettim ve inanın bana hemen acildi.. (kim inanir benim bilg. muh. olduguma..:P)"Hadi ama Lizzy delirdin mi sen?" dediginizi duyar gibiyim..:)
Tamam, tamam, abartmadan ve de uzatmadan sadede geleyim ben en iyisi.. Son zamanlarda etrafta rangarenk, turlu turlu desenli, suslu laptop cantalari gormeye basladım.. O kadar ic acicilar ki, ama malesef henuz benim alma sansim olmadi.. Emektar laptopima degil ama yeni bir laptop alırsam o zaman ben de en son cıkan, en renkli laptop cantasindan alıcam.. Yakın zamanda almayı dusunenler icin iste oneriler:

Daha fazlasi icin www.squidoo.com/laptopbag adresine bakabilirsiniz..

Aslinda aynı post icerisinde bunu da aradan cıkarayım.. Boyle renkli guzel laptop cantalarina en guzel ne yakısır? Cevap: Bir o kadar daha renkli laptoplar.. Sony'nin, HP'nin son zamanlarda renkli modelleri cok revacta, ama benim gonlumde pembe deri bir Asus yatiyor.

Laptop yanında ozel kutusu, cantasi ve mouseuyla birlikte geliyor.. Zaten kendisi ozel bir uretim ve fiyatı da 3000 TL civarlarinda.. Sekil olarak cok hos bulmama ragmen, bana gore tek dezavantajı ekran boyutunun cok kucuk olmasi.. Zaten gormekte zorlanıyorum, bir de miniminnacik yazılari nasil okurum bilemiyorum..
Ne olursa olsun, bu laptopi da wish list ime ekliyorum ;)

LizzY

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails