Vallahi bu kızı sarkilariyla degil de, daha cok magazin gundemine konu olan cilginliklari ve de cılgın otesi kıyafetleriyle tanıyorum.
Her fotografında sanki pantolonunu giymeyi unutmus gibi bir izlenim yok mu sizce de? Elbetteki bu bir pazarlama stratejisi, bikinivari sortlariyla ortalikta gezinmek imajının bir parcasi..
Bir de soylemeden gecemicem, LAdy Gaga 1986 dogumluymus. Ben mi kendimi cok kucuk hissediyorum, yoksa essek kadar oldum da hala farkında degil miyim?
Bu celebrity dedigimiz kisilikler bizlerden daha mı cabuk buyuyorlar acaba? Ya da giydikleri kıyafetler, yaptirdiklari makyajlar ve de verdikleri pozlar mı onlari yaslarından cok cok daha buyuk gosteriyor?
Yorumlarinizi bekliyorum..
Her fotografında sanki pantolonunu giymeyi unutmus gibi bir izlenim yok mu sizce de? Elbetteki bu bir pazarlama stratejisi, bikinivari sortlariyla ortalikta gezinmek imajının bir parcasi..
Bir de soylemeden gecemicem, LAdy Gaga 1986 dogumluymus. Ben mi kendimi cok kucuk hissediyorum, yoksa essek kadar oldum da hala farkında degil miyim?
Bu celebrity dedigimiz kisilikler bizlerden daha mı cabuk buyuyorlar acaba? Ya da giydikleri kıyafetler, yaptirdiklari makyajlar ve de verdikleri pozlar mı onlari yaslarından cok cok daha buyuk gosteriyor?
Yorumlarinizi bekliyorum..
LizzY
