Showing posts with label emotions. Show all posts
Showing posts with label emotions. Show all posts

March 28, 2010

It's Sunday and I'm Bored..!!




Can sıkıntımın urunleri karsınızda.. Keske ben de dısarda olsam, keske uzerimde de bu kombinlerden biri olsa.. Keske..

March 26, 2010

"Vogue" Nisan

Gectigimiz Subat ayında yayın hayatına baslayan Vogue Turkiye hakkında cok konusuldu, cok yazıldı.. İstanbul'da yasayan sansli arkadaslarım ozel koleksiyon sayısına sahip olma serefine dahi eristiler hatta..
Ben gecen ay herkese, tum konusulanlar kulaklarımı tıkayarak aldım elime Vogue'umu, gectim evin en rahat koltugunda, bir paket cikolata, bir kahve fincanımla, okudum bastan sona.. Evet bende de inanılmaz bi heyecan yarattı once, yani yıllardir bir umut bekledigim ilahi sey ellerimin arasındaydı sonunda:)) Herneyse, biraz gec de olsa ilk sayı izlenimlerimi ve heyecanımı paylastiktan sonra bu ayki Vogue'a gecebilirim sonunda..
Kapak yine dikkat cekici, biraz karanlik ama gizemli.. Minimum yazı, minimum kargasa var.. Aynen kapakta da yazdıgı gibi "Rahat ve Gösterisli".. Reklam gecen sayıya gore azalmis normal olarak, ama sayfa sayısı yine standartlardan oldukca fazla.. Dolu dolu moda iceriginin yanı sıra, ben bu sayıda en cok Deniz Akkaya röportajını ve fotograflarını begendim. (kadın guzel foto veriyor allah icin)
Evet, yine soluksuz okudum, yetmedi bastan yeniden basladım, her resme baktim, her reklamı inceledim, satir aralarında kayboldum.. Bundan sonra kahvem, cikolatm ve Vogue ayrılmaz ucludur benim icin:))

Not: Ayrıca uzun zamandir duzenli guncelleme yapmadıgım halde sayfanın hit sayisi sanki hergun yeni bi post hazırlıomusum gibi.. Sevke geliyorum iste bole zamanlarda.. Beni izleyenlere cok tesekkurler..

September 14, 2009

Son Gunlerde Lizzy

Yazamıyorum sebebi cok:
1. Gectigimiz cuma dedemi kaybettik.. ve ben cenazesine bile katilamadim, psikolojim bozuk.. yanında olamadim..
2. Son bir kac gundur İstanbuldayım, is gorusmesi icin.. Ordan oraya kosturuyorum ama hic bir gelisme yok..!!
3. Arkadaslarimi, eski okulumu ve Ankara'yı ozluyorum feci sekilde..
4. Fotograf makinamin flasi yine bozuldu.. Gerci gectigimiz gunlerde cekmis oldugum bir kac foto var ama yayinlayamiyorum cunku usb kablosunu almayı unutmusum yanıma.. O yuzden gorsellerle susleyemeyecegim postumu.. icimden de gelmiyor acıkcasi..
5. Aman zaten keyfim de yok, son zamanlarda hayatıma keyif katicak hicbisi yok.. Moralim bozuk, kafam atik, uzgunum, huzunluyum, stresliyim, yorgunum, usengecim, vs. vs..

Simdilik nette takıldıgım absurd zaman dilimleri icerisinde sizleri takip etmekle mesgulum..
Bir sureligine boyle olucak.. Toparlanana kadar..!!
Benim icin dua edin..

July 24, 2009

Lizzy on the Beach

Var mı deniz kenarinda yurumekten guzeli.. Hele ki aksamustu, gunesin yakıcı etkisi azalmissa..
Yeni baslangıclar yaptigim su donemde, nadir huzur buldugum zamanlardan biriydi..
Guzeldi..

In English: I wonder if there is anything better than walking along the sea? It was the only moments that I found the real peace inside at the times of confusion and depression.. It was nice..

Deniz sefasindan sonra da arkadaslarla bulustuk yine deniz kenarinda, kucuk salas bir cay bahcesinde.. Sorf yapanlari izledim, esen deli ruzgarla birlikte yasadigimi hissettim=)
Fiyonklu t-shirtumu Zara'dan 2 ya da 3 sezon once almıstım, hala severek giyiyorum.. Sanırım bu t-shirt sevimli havasıyla beni neselendiriyor, ayrica cok da sık duruyor=)

In English: After I finished my times on the beach, I met with my friends again nearby the sea in a small, shed-like cafe.. I watch people surfing, and I felt alive with the wild wind hitting to my face=) I bought this t-shirt with ribbon from Zara at about 2 or 3 seasons ago, I still love to wear it.. I think this t-shirt makes me happy with its cute style, it also looks so chic=)

June 29, 2009

This is True Love

Off, benim hayallerim de bir gun gercek olucak mı acaba?
Will my dreams come true one day?

June 21, 2009

After a Long Break..

Cok cok uzun bir ara verdigimin farkındayım.. Daha once de soyledegim gibi Ceyda'nın mezuniyet balosunu hakkında post hazirlayacaktim ama hala ve hala fotolarin orjinallerine ulasamadim..:S O yuzden bu konuyu bir dahaki posta saklayarak, benim mezuniyet torenime geliyoruz=)
Sonunda diplomama kavustum, yuppiii..!!! Gectigimiz cuma gunu yapılan kep toreniyle Bilkent hayatım resmen sona erdi.. Hem huznu, hem de mutlugu aynı anda yasadim.. Allah herkese nasip etsin..
İste torenden bir kac foto, arkadaslar siz de sevincime ortak olun lutfen=)

In English: I know I was away for a long time.. As I said earlier, I was supposed to prepare a post about Ceyda's graduation ball but I still do not have the original versions of the photos..:S Thus, I am keeping this subject to the next post and I want to talk about my own graduation ceremony=) At last, I got my bachelor degree..!! My lovely Bilkent life offically finished with the graduation ceremony I attended the previous Friday.. I felt the the affliction and the happiness at the same time deep inside my heart.. I wish you all feel the same one day..
Here are the some of the photos taken at the ceremony:


Bunlar da toren sonrasinda cekilenler:

These were the ones taken after the ceremony:

Ben cubbemin icine son fotograftaki kırmızı elbiseyi giydim, ayaklarimda ise su postumda bahsettigim yeni ayakkabim vardi..

In English: I wore the red dress which is seen in the last pic, I also had the new shoes which I have mentioned earlier in this post..

May 17, 2009

Çılgın Cumartesi / Crazy Saturday


"Hayat Maximum'da" denemelerim..

İtiraf ediyorum ustteki fotolar cekilen zilyon tane fotodan en basarili olanlari =)
İnsanin cani sıkılınca, bir de ustune hava sahane olunca, kendini benim gibi cayirda cimende zıplarken buluveriyor iste..
Fotograflari cekme basarisini gosteren kucuk kardesime tesekkurler..
Ote yandan vermem gereken kilolar da bu fotolarla birlikte bir kez daha ortaya cıktı..
Gercekten dun cok eglendim..
Bahce modunda oldugumdan ne giydigimin pek bir onemi yok bence.. Ama ben yine de belirtmeden gecmeyeyim, turuncu atletim T-box, sortum ise River Island'dan..
Hepinize mutlu Pazarlar =)

In English: I should admit that the photos above are the best ones that I could choose among the million photos taken yesterday..
When I get bored and when the weather is beautiful and hot, I barely find myself jumping on the grass..
I also have to thank to my little brother for proving his success on taking these photos..
Yesterday, I definetely had lots of fun..
I believe it doesn't matter what I was wearing since I was on the mood of relaxation, but just let me to share it with you anyway.. My orange t-shirt is T-box and shorts is from River Island..
I wish you all have a great Sunday =)

May 13, 2009

Müzik Onerisi / Music Offer

Son bir kac gundur deli gibi Yalın'ın "Bir Tek Sen Eksiksin" adlı sarkısına takmıs durumdayım.. Surekli dinliyorum ve hiiicc sıkılmıyorum..
Sanırım icinde bulundugum melankolik ruh hali ile oldukca ortusuyor sarki, ondan bu kadar cok sevmis de olabilirim..


Not: Ayrıca Gulben Ergen'in de son albumundeki "Eskiden Olsa" adli sarkısını dinlemenizi siddetle tavsiye ederim..
Hepinize bol muzikli gunler..

In English: For the previous couple of days, I keep listening to the song called "Bir Tek Sen Eksiksin" by a Turkish pop singer Yalın..
I think the song perfectly matches to my feelings these days, this might be the reason why I loved this song that much..
p.s. Besides, I strongly encourage you to listen to the song called "Eskiden Olsa" by Gulben Ergen..
Have great days with full of music..

May 03, 2009

Babaanne Evine Ziyaret / Visit to Grandma's House


Bugun babaanne evine ziyarete gittik.. Dedem uzun zamandan beri rahatsiz, o yuzden olabildigince cok ziyaret etmeye calisiyoruz son zamanlarda.. Ben de firsat bu firsat bir kac fotograf cekeyim dedim, baksanıza sumbuller de acmis zaten, ortalik mis gibi kokuyor =)
Kucuk kızlarımız da ziyarettelermis aynen bizim gibi, onlari da 2 dkligina modelim yapıverdim.. Profesyonelcesine poz verdiler ama sıpalar.. Gerci benim fotograflarım gayet amator ama olsun..
Guzel bir pazardi..

Today, I visited my grandparents.. My grandfather has been ill for a long time, thus I try to visit him ever so often.. In fact, this visit gave me the oppurtinity to take some spring photos around the house=)
Little girls from the family were also on a visit just like us, I also made them my model in 2 minutes.. Although they posed professionally, my photos are so amateurish..
It was a beautiful sunday..

April 26, 2009

Naz'li Kızım

Resimde gorduguz guzelin adi Naz, 2 yasında bir disi rottweiler.. Adı gibi pek bir nazlidir kendisi.. Ama sevildigini anlayınca da bir sımarir, bir simarir inanamazsiniz =)
Evet, Naz'i sizle paylasmamin nedenine gelince.. Kendisi su sıralar bebek beklemekte.. Sonunda bizim de miniminick yavrularımız olucak, yuppppiiii =)
Cok sevincliyim coookk ..

April 23, 2009

Bugün 23 Nisan, Hep Neseyle Doluyor İnsan =)

Bugun Atamızdan bir armagan
Yoksa tutsak olurdun sen inan
Bugun 23 Nisan
Hep neseyle doluyor insan..

Eskiden nasil da beklerdim 23 Nisan gelsin, okullar tatil olsun, babam beni toren alanına gotursun ve de ceplerimi sekerle doldursun diye.. Bizim ailede gelenekti, 23 Nisan bizim bayramımız oldugu icin o gun her istedigimiz yapılırdı kardesimle.. Biz de bu sansimizi sonuna kadar kullanirdik yaa neyse =)
Artik hersey cok mu sonuk ne? Cocuklarimiz cok mu amacsiz, cok mu vurdumduymaz? Yoksa onlara aktaramadık mı bugunun ne kadar da onemli bir gun oldugunu, bugunun ulusal egemenligimizi kazandıgımız, kor talihimizi yendigimiz gun oldugunu? Suc bizlerde mi yoksa insanoglunun dogasinda mi var unutmak?
Büyük Önder Atatürk bundan daha ala bir miras bırakamazdi sanırım o gunun kucukleri, bugunun buyuklerine.. Boyle bir hediye hangi dunya lideri tarafından, hangi ulusun cocuklarina layık gorulmus daha once? Bence bugunun kıymetini bilmeli, ona gore hareket etmeliyiz bu ozel gunde.. Atamızı daha bir ozlemle anmalıyız, ama daha da onemlisi onun fikirlerini anlamak icin daha ustun caba gostermeliyiz bence.. Onun mirasina sahip cıkmaliyiz, yılmadan, usanmadan, herseye ragmen korkmadan..
Her ne olursa olsun, ben eskiden oldugu gibi, cocuklugumdaki gibi sen bir sekilde kutlayacagim 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramımı:) Gidip yine tempo tutucagım resmi gecit toreninde, yine sekerle doldurucam ceplerimi, marslara eslik edecegim coskuyla.. Belki bir de ucan balon alırım kendime =)
Arkadaslar Ulusal Egemenlik ve Cocuk Bayramımız kutlu olsun, daha nicelerini, bundan daha iyi kosullarda karsilamak dilegiyle..

April 22, 2009

Ankara Gezisi=)

Valla artik sole uzuuun bir post atmanin vakti geldi de geciyor bile.. Aslinda bu post tam anlamıyla moda icerikli olmucak, daha cok benim ank. gezim dahilinde gelisen olaylari aktaricam sizlere=)
İşte kronolojik sıra ile Ankara gezim ve ben:

14 Nisan, Sali

Canım arkadasim Aylinimin dogum gunuydu.. Ben de ona surpriz yaparak pat diye atlayip geliverdim Ankara'ya.. Otobusten iner inmez evi bastik, butun kızlar toplandik organizasyonuna giristik.. İste o gunden bir kare:

15 Nisan, Carsamba

Carsamba gunumu ise cok onceden vermis oldugum bir soz icin ayirdim.. 10 yıllık kankam, kardesim, daha otesi canım Sarper'imle once bir degisiklik yaparak Kızılay'da bir turku bara gittik, ordan cıkınca eve gidip, eski mailleri acıp okuduk, gulduk, arada da huzunlendik.. Gecenin ilerleyen saatlerinde ise gunun anısına sacma sapan fotolar cektik, dagittik.. İkimiz icin de anlamı olan bir kac filmi tekrar tekrar izledik.. Ama bir seyi yeniden anladik, zaman gercekten akıp gidiyor..


16 Nisan, Persembe

Yine kızlarla (Meric, Aylin ve Hülya) gecelere akma modunda Bahceli'de fildir fildir dolastik, en sonunda herzamanki gibi Brothers'da karar kıldık.. Bagira bagira sarkilara eslik ettik, bazen de agladik.. Gecenin sonunda hicbirimizde ses denen seyden eser kalmamisti ama degdi cunku cok coook guzeldi =)


17 Nisan, Cuma

Once Radio Bilkent'in geleneksellesmis kurulus yıldonumu partisine gittik ama soguktan resmen donduk.. Tipik bir Bilkent partisiydi =)
Sonrasinda arkadasim Selin'in dogum gunu vardi, Mucella adli bir mekanda fasila gittik.. Once eski Turk Sanat Muzigi eserleri esliginde efkarlandik, sonrasinda cıkan pop grubuyla eller havaya diyerek dagittik..

18 Nisan, Cumartesi

Yorgunluktan oluyor, bitiyor olmama ragmen yine arkadaslarimin yuksek israrlarina dayanamayarak bir mangal partisine katildim.. Yalnız hava sıcacıkti, ortam cok guzeldi, mangal enfesti. Mmmmmmm, cig koftemiz bile vardi daha nolsun =)


Aksam ise Ankara'nin gozde mekanlarindan Kıtır'daydik, ordan ise D'blyu'ya gecerek guzel gunumuze noktayi koyduk..

Eve dondugumuzde ne ayaklarımda derman vardi, ne gozlerimde, ne de kollarimda..

19 Nisan, Pazar

Ve her guzel seyin sonu olacagi gibi benim minik Ankara gezimin de sonu gelmisti.. Annemin dogum gunu vesilesiyle evime dondum, bitik ama mutlu bir halde =)

Giderken annem demisti ki "Gozlerinin ısıltısı gitti, pek bi mutsuzsun, huzunlusun, git gez ve kendine gel.. Geri dondugunde yuzunde kocaman bir gulumseme olsun istiyorum.."
Gercekten kendime geldim, evde cok sıkulmıstım, yasadigimi hissettim.. Cok yoruldum, uykusuz kaldim ama gercekten degdii.. Aylardir gormedigim canım arkadaslarimi gordum, hasret giderdim.. Artik bu beni bi kac ay daha idare eder ;)

Cok uzun oldu farkettim, ama paylasmak istedim..
Sabrınız icin sagolun kızlar=)

April 17, 2009

Kusuruma Bakmayın =)


Uzun zamandir post atamıyorum ama emin olun gecerli sebeplerim var =)
4 gundur ogrencilik hayatımın sehri Ankara'dayım ve arkadaslarımla doyasiya vakit geciriyorum.. Biliyorum blogumu ihmal ettim ancak o kadar yogun bir tempo icerisinde geciyorki gunlerim, malesef bilgisayar basına oturmamla kalkmam bir oluyor =(
Ama hic merak etmeyin kızlar, pazar gunu donunce bomba gibi bir LizzY sizleri ve ilginizi bekliyor olucak..
O zamana kadar beni bekleyin anacim..
Seviyorum sizi ;)

April 11, 2009

Puslu Cuma

Puslu bir cuma gunuydu, azıcık da soguktu :((
Tam baharın sicakligina alismisken, zor geldi soguk havaya cıkmak..
Ama ben yine de fotolar icin montsuz kalmayı goze aldım, ama sadece birkac dakikaligina :))
Yelegim Batik, vazgecemedigim skinny jeanim Tally Weijl, kareli gomlegim ise Mudo'dan.. Ayagımda ise emektar pembe Converse'lerim var..
Kusuruma bakmayın, yuzumu sakladim, cunku pek hosuma gitmedi makyajım..
Neyse, benden simdilik bu kadar..
Hepinize iyi haftasonlari, keyfinize bakın kızlar:))

March 16, 2009

Real Women Have Curves:)



photo source: style.com

Hicbir zaman 34 beden olamayacagim gerceginden midir, yoksa gercekten kurdan misali kadınlarin fotograflarına bakmaktan sıkıldıgımdan mıdır bilemicem ama Beyonce'lu Vouge kapagını cok ama cok sevdim. Bizler o sıska kadınlar gibi olmaya calisirken aslinda cok da iyi biliyoruz atalarımızın her zaman dogru soyledigini "Yemegin salcalisi, kadının kalcalisi" :) Ben ne zaman kilo aldım diye krizlere girsem, deli gibi olum rejimleri yapmaya baslasam erkek arkadasım beni engellemeye calisirdi, sen boyle dolgun hatlarınla cok daha guzelsin diye:) Ben de son zamanlarda sevgilimin sozunu dinliyorum, kıvrımsız ve sıska olmaktansa, dolgun ama saglikli ve sıkı bir vucuda sahip olmayı tercih ediyorum:)
Umarım dolgun kıvrımlara sahip kadınlarin modasi hicbir zaman gecmez..

LizzY

March 14, 2009

Hair Accessories

1. Pinky furs on my head (I made it myself:)
2. Leopard hair band (from a local shop)
3. Plaid tie (Milli Vanilli)
4. Gray tied hand band (Topshop)
5. Pink flower (Accessorize)
6. Leopard (Accessorize)
7. Red glittered (Milli Vanilli)
8. White orchid (My product:)))

Firstly, I am so sorry that I have been a bad blogger for the last couple of days. I had some health issues to deal with, my mother and my grandpa had surgeries at the same day. I was busy with taking care of them, thus I couldn't spend enough time on my blog.
Moreover, I do not feel well those days. I don't want to call it "depression", it can't be. Let's call it some days with some difficulties. I do not want to go out, I do not want to try new hair styles, I do not want to wear smart things and so on. I locked myself to my home, maybe I need some fresh air.. And I hope this days will end soon.
To start over, I wanted to show you the hair accessories I love most..
Have a nice weekend:)

Oncelikle son zamanlarda cok kotu bir blogger oldugum icin sizlerden cok ozur dilerim. İlgilenmem gereken saglik meseleleri vardi, annem ve buyukbabam aynı gunde ameliyat oldular. Gectigimiz gunlerde onlarla ilgilenmekle mesguldum, o yuzden bloguma cok fazla vakit ayıramadım.
Daha da otesi, son gunlerde kendimi pek iyi hissetmiyorum. Buna depresyon demek istemiyorum, hem olamaz da.. Hadi suna zorlu birkac gun diyelim. Dısari cıkmak istemiyorum, yeni sac modelleri denemek istemiyorum, guzel seyler giymek istemiorum, ve daha fazlası.. Kendimi eve kilitledim, ve sanırım biraz temiz havaya ihtiyacım var.
Umarım bu gunler gecip gider.
Tekrar baslamak uzere, en sevdigim sac aksesuarlarımı sizlerle paylasmak istedim.
İyi haftasonlari gecirmeniz dilegiyle..


LizzY

February 19, 2009

Sorry for the break..:S

It has been a long time since I couldn't write to my blog. I think I owe an apologize to you about this break..
In fact, I have been having tough days recently.. I graduated from university last month but still I don't know what to do next. There are lots of questions in my mind, whether I should continue my education with a master degree or I should work and earn my own money. I am really really confused and this makes me nervous and stressful. I do not like spending my days with doing nothing but that's the fact, I have nothing to do...:((
I am trying to spend time with my hobbies, such as oil painting and charcoal drawing but this doesn't make a person who has important things to do.
Moreover, both my mother and my grandfather had surgeries at the same day, this also made me nervous and tired, too. At last, I learned that it is not an easy thing to take responsibility of a house..:)
For the following days, I decided to write this blog periodically. I hope there will be nothing on my way..
Have a nice weekend..

LizzY

Related Posts with Thumbnails