April 02, 2009

Podyumda Pastel Tonlar

Aslinda herkes pastel tonlari kullanmayı sevmez, ozellikle de ilkbahar ve yaz aylarında.. İster istemez oldugunuzdan soluk gosterir bu tonlar sizi, tabi dogru rengi secerseniz orasi farklı.. Bastan asagi pastel tonlarda giyinmek pek hos gozukmeyebilir, benim onerim bu tonlari daha baskın baska renklerle kombinlemeniz, ya da iddiali bir makyaj yapıp dikkati yuzunuze cekmeniz..:)
Bunca lafin ardından, iste podyumdan farklı pastel ton onerileri..

Ben en cok Ossie Clark'ın cicek desenli tulumunu begendim.. Ya siz?

LizzY

4 comments:

  1. Benim yeminim var valla pastel renklerle falan ugrasamam hergun renk renk giyincem kismetse

    ReplyDelete
  2. hayrola caprice'cim neden yemin ettin ki, hangi pastel renk seni cileden cıkardi :)
    nedense ben cok seviyorum ya boyle notr tonlari, ama yazın tabii daha canli tonlar pek daha guzel oluyor sanki:)

    ReplyDelete
  3. Benim isyanim pastel renklere diil zaten cnm bu kis oyle uzunduki canima gecti artik

    ReplyDelete
  4. hmm anladım, haklısın cnm yaa.. Ama az kaldi, havalar ısınıyor yavas yavas, yani en azından burda..:)
    ben de seviniyorum kasvetli gunler sona eriyor diye:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails