April 06, 2009

Mezuniyet Elbiseleri



Okullarin kapanmasina artik 3 aydan daha kısa bir sure kaldi.. Lise ya da universiteden mezun olucaklari eminim simdiden tatli bir telas sarmistir.. Ne giysem, sacim nasil olsa, makyajım ne renk olsun, vs. vs..
Arkadaslar bana kalırsa mezuniyetlerde en onemli olan sey dogal ve yasına uygun gorunmek.. Kendimden ornek vericek olursam, ben lise mezuniyetimde kısa ve kabarik bir elbiseyi, universite mezuniyetimde ise uzun ve dar bir modeli tercih etmistim.. Simdi fotolara baktigimda lise mezuniyetimde yaptirdigim sacin cok abartili oldugunu dusunuyorum.. Gerci elbisemi cok begenerek almıstım, Deniz Seki'nin modacisinin bir tasarimiydi=) İste lise mezuniyetim torenimden bir foto:


Universite mezuniyetimde ise elbisem, sacım, makyajım, hersey tam istedigim gibiydi.. Elbisemi Roman'dan aldım, ayakkabilarim ise Steven by Steve Madden'di.. Kucucuk bir clutcha cok fazla para vermek istemedigim icin de cantamı Accessorize'dan almıstım, ucuza kapatmistim..İste o gunde aynen boyleydim:


Ne dersiniz kızlar, acaba buyudukce daha mi kucuk gorunmeye calisiyoruz=)
İtiraf ediyorum, galiba ben oyle hissediyorum..
Bir foto daha ekliyorum, gecen seneki mezuniyetimden.. Belki aranızda biraz esinlenmeye ihtiyacı olan vardir=)

4 comments:

  1. Üniv. mezuniyet elbisen sana çok yakışmış Lizzycim. Ben de bu sene mezun oluyorum :) Uzun değil de kısa bir elbise istiyorum, Dorothy Perkins gibi saks mavisi straplez bir şey olabilir. :)

    ReplyDelete
  2. bnde bu sene mezun oluorum :) diktircemmi hazırmı alcam hala bilmiorum vizelerim bitsin araştırmaya başlıcam:)
    resimde senin elbisen ve en sağdaki arkaaşın elbisesi güzelmişşş

    ReplyDelete
  3. saolun varolun kızlar, begenmenize sevindim :)

    ReplyDelete
  4. ödülün var şekeriiim sayfama gell:D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails