April 22, 2009

Ankara Gezisi=)

Valla artik sole uzuuun bir post atmanin vakti geldi de geciyor bile.. Aslinda bu post tam anlamıyla moda icerikli olmucak, daha cok benim ank. gezim dahilinde gelisen olaylari aktaricam sizlere=)
İşte kronolojik sıra ile Ankara gezim ve ben:

14 Nisan, Sali

Canım arkadasim Aylinimin dogum gunuydu.. Ben de ona surpriz yaparak pat diye atlayip geliverdim Ankara'ya.. Otobusten iner inmez evi bastik, butun kızlar toplandik organizasyonuna giristik.. İste o gunden bir kare:

15 Nisan, Carsamba

Carsamba gunumu ise cok onceden vermis oldugum bir soz icin ayirdim.. 10 yıllık kankam, kardesim, daha otesi canım Sarper'imle once bir degisiklik yaparak Kızılay'da bir turku bara gittik, ordan cıkınca eve gidip, eski mailleri acıp okuduk, gulduk, arada da huzunlendik.. Gecenin ilerleyen saatlerinde ise gunun anısına sacma sapan fotolar cektik, dagittik.. İkimiz icin de anlamı olan bir kac filmi tekrar tekrar izledik.. Ama bir seyi yeniden anladik, zaman gercekten akıp gidiyor..


16 Nisan, Persembe

Yine kızlarla (Meric, Aylin ve Hülya) gecelere akma modunda Bahceli'de fildir fildir dolastik, en sonunda herzamanki gibi Brothers'da karar kıldık.. Bagira bagira sarkilara eslik ettik, bazen de agladik.. Gecenin sonunda hicbirimizde ses denen seyden eser kalmamisti ama degdi cunku cok coook guzeldi =)


17 Nisan, Cuma

Once Radio Bilkent'in geleneksellesmis kurulus yıldonumu partisine gittik ama soguktan resmen donduk.. Tipik bir Bilkent partisiydi =)
Sonrasinda arkadasim Selin'in dogum gunu vardi, Mucella adli bir mekanda fasila gittik.. Once eski Turk Sanat Muzigi eserleri esliginde efkarlandik, sonrasinda cıkan pop grubuyla eller havaya diyerek dagittik..

18 Nisan, Cumartesi

Yorgunluktan oluyor, bitiyor olmama ragmen yine arkadaslarimin yuksek israrlarina dayanamayarak bir mangal partisine katildim.. Yalnız hava sıcacıkti, ortam cok guzeldi, mangal enfesti. Mmmmmmm, cig koftemiz bile vardi daha nolsun =)


Aksam ise Ankara'nin gozde mekanlarindan Kıtır'daydik, ordan ise D'blyu'ya gecerek guzel gunumuze noktayi koyduk..

Eve dondugumuzde ne ayaklarımda derman vardi, ne gozlerimde, ne de kollarimda..

19 Nisan, Pazar

Ve her guzel seyin sonu olacagi gibi benim minik Ankara gezimin de sonu gelmisti.. Annemin dogum gunu vesilesiyle evime dondum, bitik ama mutlu bir halde =)

Giderken annem demisti ki "Gozlerinin ısıltısı gitti, pek bi mutsuzsun, huzunlusun, git gez ve kendine gel.. Geri dondugunde yuzunde kocaman bir gulumseme olsun istiyorum.."
Gercekten kendime geldim, evde cok sıkulmıstım, yasadigimi hissettim.. Cok yoruldum, uykusuz kaldim ama gercekten degdii.. Aylardir gormedigim canım arkadaslarimi gordum, hasret giderdim.. Artik bu beni bi kac ay daha idare eder ;)

Cok uzun oldu farkettim, ama paylasmak istedim..
Sabrınız icin sagolun kızlar=)

2 comments:

  1. kızlar?

    interesting'sin hakikaten yy.ayrıca sen de benim canımsın,zaman akıp geçse de.

    bu böyle.

    ReplyDelete
  2. tmm artik cinsiyetle sinirlamayacagim postlarimi =)
    kusuruma bakma CANIM, dusunemedim..
    bence biz interestingiz, yani cogul olarak oyle degil mi?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails