April 12, 2009

Bücür Olsen İkizleri




photo source: style.com

Bu kızlar miniminnacik boylarına bakmadan, her turlu olayda, moda haftasında, showlarda, galalarda en son moda, unlu tasarımcıların ellerinden cıkmıs kiyafetleriyle arz-ı endam egliyorlar..
Elbetteki kucuk yaslarda kazandıkları paranın bu ultra luks yasama katkisi yadsınamaz, ama Olsen ikizleri gunumuzde de canla basla calisip servetlerine servet katmaya devam ediyorlar..
İkizlerden Mary-Kate daha bir bohem, salas ve alternatif bir tarz sergilerken, Ashley ise daha elegan ve sık bir gorunumle karsımıza cıkıyor.. Sahsen ben cogu zaman ikisini birbirinden ayirt edemiyorum, sac renklerini degistirdikleri zamanlar haric =)
Ama ne olursa olsun, bu kızlarin ozguvenlerine hayranım, ben o kadar kısa olsam kesin kompleks yapardım, ama onlar yapmıyorlar..
Haa unutmadan, ben en cok hangisini mi seviyorum? Her ne kadar Ashley'nin duzgun gorunumu hosuma gitse de, bence Mary-Kate daha orjinal secimler yapıyor.. O yuzden Mary-Kate, Mary-Kate, Mary-Kate diyorum..
Bu postu da burda bitiriyorum..

2 comments:

  1. Bu kızlar cidden bücür.

    ReplyDelete
  2. şimdi ben bu kızları kesinlikle ayırt edemiyorum, isimlerini falan da bilmiyorum hangisi hangisi. ama bunlardan bi tanesinin boynu yok sanki. o kafası direk omuzlarına yapıştırılmış gibi duruyor. en alttaki sağ taraftaki fotoda beyaz elbiseli olan işte o bence çirkin :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails