September 28, 2009

One Short, Four Combinations


Her ne kadar havalar sogumaya baslamis olsa da, sortlar bu sonbahar da kombinlerimizden eksik olmayacak gibi gozukuyor. Ben de daha cok yazlık kullandigim Koton sortumu corapla kombinleyerek yukaridakileri elde ettim. Kimbilir belki fikir edinmenize yardımcı olur=)
Sevgiler, saygilar..

not: Bu arada farkettiniz mi bilmiyorum ama sac rengimi koyulttum. Eski rengi karamelden bozma bakırdı ancak yaza dayanamadi elbet guzelim renk. Benim de canım sıkılıyordu zaten, bir adet Palette 6.6 alıverdim, kendi kendime boyayıverdim (aslinda kardesim Hakan'nın hakkını yememek lazım, sacim o kadar uzun ki arka taraflara ulasmam imkansizdi=))
Yorumlarinizi bekliyorum, ne dersiniz guzel olmus mu?

In English: Although the weather has been already getting colder, shorts are seemed to be one of our favourites in this fall season. I made the combinations above with my Koton shorts which I usually use in summer with socks. Maybe, they might help you to get the idea=)
Love and respect..

p.s. By the way, I don't know whether you realized it or not, I changed my hair colour. The older colour was a mixture of toffee and copper, but it couldn't last long because of the hot summer. For some time, I had wanted to change it then one day, I bought a packet of Pallette 6.6 and I made it (also special thanks to my brother Hakan for his help for colouring the back of my head).
I am looking forward to have your comments. What do you think, is it looking beautiful or not?

4 comments:

  1. Yildizli coraplarin cok sekermis, ayrica kirmizi hirkayla da pek bi enfes olmuslar ;))

    ReplyDelete
  2. ehuehuehue o coraplari 1 TLye semt pazarindan almistim=) bak nasil da ise yaradilar..:P

    ReplyDelete
  3. Ben kürkü beğendim en çok hehhe :) Valla ankara buz gibiymiş diye duyuyorum herkesden dikkat edin üşütmeyin böyle ayrıca ben de saçımı kendim boyadım en rahatı cidden sana da bu renk daha çok yakışıyor bence

    ReplyDelete
  4. Nilcim o kurk benim basıma ank.da ne dertler acti sorma=) Arkamdan --hem de okulda-- ahaha kıza bak bulent ersoya ozenmis dediklerini bile duydum ama bir kulagımdan girdi digerinden cıktı tabi ki=)
    sac rengime gelince ben de artik maksimum dogallık pesindeyim, en guzeli, en rahati hem de en ekonomigi bole=)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails