September 09, 2009

Canım Sıkılıyor!!

Saat sabah 03.17 ve ben bilgisayar basında ne yapacagimi bilemez haldeyim. Uykum fena halde kacti, yakalayabilene ask olsun tabi ki=)
Evet, bloglar arasında gezinirken Pinksugar Everything'in son postu olan bu mimi gordum. Kendisi mimi okuyan herkese gonderiyorum demis, o zaman dedim ben niye yapmayayım? Hem canım da sıkılıyor, boylece hem kafa dagitmis hem de vakit gecirmis olurum. Veeeee basliyorum:


En son ...(yaptığın)
1. En son aldığınız besin nedir? IceTea
2. En son kimi aradınız ? Annemi
3. Son mesajınız? "Mesajı gorunce beni ara, guzel haberlerim var=)"
4. Dinlediğiniz son şarkı ? Manga - Beni benimle birak
5. En son ne zaman ağladınız ? Hatirlamıyorum

Hayatınızda hiç ... ?
6. Aynı kişiyle iki kez cıktınız mı? Aynı kisiyle 4 kez cıkmıslıgım bile var, ne diyosunuz=)
7. Hic aldatıldınız mı ? Malesef evet=(
8. Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu ? Su ana kadar hic pisman olmadim.
9. Özel birini kaybettiniz mi ? Evet
10. Depresyona girdiniz mi ? Periyodik aralarla evet
11. Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? Mutamadiyen ne zaman icsem kusarim, sanırım bana yaramıyor!!

12. Favori renginiz... Pembe
13. ??
14. ??

BU YIL HİÇ ... ? : (2009)
15. Yeni arkadaş edindin mi ? Evet
16. Erkek arkadaşınla kavga ettin mi ? Evet
17. Ağlayana kadar güldün mü ? Evet
18. Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? Evet
20. Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı? Evet
21. Facebook'ta arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü ? Hayır
22. Facebooktaki arkadaş listendekilerin kaç tanesini gerçekte tanıyorsun ? Birkaci haric hepsini
23. Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun ? 2, mumkunse ikiz olsunlar=)
24. Evcil hayvanın var mı ? Evet
25. Adını değiştirmek ister misin ? Hayır
26. Son doğum gününde ne yaptın ? 4 kız arkadasımla birlikte sokak sokak dolastim=)
27. Bugün kaçta kalktın ? 16.30
28. Dün gece yarısı ne yapıyordun ? İnternet -- tek askım
29. Dört gözle beklediğin birşeyi adlandır ? İşe baslamak
30. Anneni en son ne zaman gördün? 3 gun once
31. Hayatında değiştirmek istediğin şey ? Meslegim
32. Şuanda ne dinliyorsun ? Rihanna
33. Tom isimli biriyle hiç konuştun mu ? Sanırım hayır
34. Şuanda sinirlerini ne bozuyor ? O kadar cok ki.. Ama tam su an sadece sivrisinekler..!!
35. En çok ziyaret ettiğin web sitesi ? Facebook
36. Gerçek adın ne ? Soylemem=)
37. Lakapların ? Garfield
38. İlişki durumun ? Kesinlikle boştayım ;)
39. Burcun ? Aslan
40. Erkek misin kadın mısın ? Kadın.
41. İlk okulun ? Cumhuriyet İlkokulu
42. Orta okulun ? Eregli Anadolu Lisesi
43. Lise ? Eregli Anadolu Lisesi
44. Saç rengin ? Orjinali koyu kahve ama su an sari-bakır arası bişi
45. Saçın uzun mu kısa mı ? Uzun
46. Boyun ? 1.67
47. Birine vuruldun mu ? Hem de nasil=)
48: Kendinle ilgili neyi seviyorsun ? Fazla narsistce olucak ama herseyimi
49. Piercings ? Henuz yok
50. Dövme ? O da yok ama her an olabilir.
51. Sağ mı sol mu ? Hangi anlamda bilemedim, o yuzden cevap yok

İLKLER :
52. İlk yaralanman ? Hatırlamıyorum
53. ilk piercing ? Yok
54. İlk en iyi arkadaşın ? Anasınıfından Bahar
55. İlk spor aktiviten? Yüzme
56. İlk tatilin ? Antalya
58. İlk spor ayakkabın ? Adidas

ŞUANDA:
59. Yediğin şey ? Nutella
60. İçtiğin şey ? Ice Tea
61. Birazdan ... ? Bilmiyorum
62. Dinlediğin şey ? Evanescence
63. Beklediğin şey ? Uykumun gelmesi

GELECEĞİN:
64. Çocuk istiyor musun ? Eveeettt
65. Evlenmek istiyor musun ? Eveeettt
66. Kariyer ? : Eveeet.

HANGISI DAHA İYİ :
67. Dudaklar mı gözler mi ? : Gözler
68. Sarılmak mı öpüşmek mi ? : Sarilmak daha samimi geliyor bana
69. Kısa mı uzun mu ? : Uzun.
70. Senden küçük mü büyük mü olsun ? : Kesinlikle buyuk (Coluk cocukla ugrasamam bu yastan sora..:P)
71. Romantik mi doğal mı ? : Doğal
72. Güzel bir karın mı güzel bir kol mu ? Karın
73. Sakin mi sesli mi? Sakin
74. Arkadaşlık mı ilişki mi ? : İkisi de

HAYATINDA HİÇ..
76. Tanımadığın birini öptün mü ? Hayır
77. Sert bi' likör içtin mi? : Evet
78. Gözlüklerini ya da lenslerini kaybettin mi ? Evet
79. İlk çıkmadan seviştin mi : ? Hayır
80. Birinin kalbini kırdın mı ? : Evet
81. Senin kalbin kırıldı mı ? : Evet
82. Tutuklandın mı ? : Hayır
83. Birini geri çevirdin mi ? : Evet
84. Birisi öldüğünde ağladın mı ? : Evet
85. Arkadaşların tarafından kandırıldın mı ? Olabilir

İNANIR MISIN ? :
86. Kendine ? : Bazen evet bazen hayır.
87. Mucizelere ? : Bazen
88. İlk görüşte aşka ? : Evet
89. Cennete ? : Evet
90. Noel baba? Hayır
91. İlk çıkmada öpüşmeye ? Neden olmasin?
92. Meleklere ? : Evet

DOĞRU CEVAPLA :
94. Aynı anda 1 den fazla biriyle çıktın mı ? Evet
95. Bugün şarkı söyledin mi ? Evet
96. Birini kandırdın mı ? Evet
97. Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin ? 50ler ya da 60lar
98. Geçen yıldan birgünü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu ? Erkek arkadasimla ayrılmamiza sebep olan konusmayı yaptigim gunu
99.Aşık olmaktan korkuyor musun? Hayır
100. Bunu yollayacak mısın ? Herkese..

Ahahahha, yazdım rahatladım.. Dedigim gibi herkese gitsin..!!!

3 comments:

  1. sevgili lizzy, can sıkıntına eşlik ediyorum ;


    En son ...(yaptığın)
    1. En son aldığınız besin nedir? inegöl köfte
    2. En son kimi aradınız ? annem
    3. Son mesajınız? babamlara gidince arıcam seni
    4. Dinlediğiniz son şarkı ? serdar ortaç - ben adam olmam (öyle bakma, 90lar listesi açık)
    5. En son ne zaman ağladınız ? 1 hafta olmuştur?

    Hayatınızda hiç ... ?
    6. Aynı kişiyle iki kez cıktınız mı? hayır
    7. Hic aldatıldınız mı ? yep
    8. Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu ? yep
    9. Özel birini kaybettiniz mi ? yep
    10. Depresyona girdiniz mi ? yep
    11. Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? evet ama geride kaldı o günler
    12. Favori renginiz... mavi
    13. ??
    14. ??

    BU YIL HİÇ ... ? : (2009)
    15. Yeni arkadaş edindin mi ? Evet
    16. Erkek arkadaşınla kavga ettin mi ? erkek arkadaş?
    17. Ağlayana kadar güldün mü ? asla!
    18. Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? asla!
    20. Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı? yok
    21. Facebook'ta arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü ? facebook?
    22. Facebooktaki arkadaş listendekilerin kaç tanesini gerçekte tanıyorsun ? facebook??
    23. Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun ? kız olsun bizim olsun
    24. Evcil hayvanın var mı ? hayır
    25. Adını değiştirmek ister misin ? Hayır
    26. Son doğum gününde ne yaptın ? bölümden arkadaşlarla tunalıda kutlama
    27. Bugün kaçta kalktın ? 09.15
    28. Dün gece yarısı ne yapıyordun ? batak
    29. Dört gözle beklediğin birşeyi adlandır ? büyümek
    30. Anneni en son ne zaman gördün? 2 gün önce
    31. Hayatında değiştirmek istediğin şey ? yok.ciddiyim!
    32. Şuanda ne dinliyorsun ? hala serdar ortaç!
    33. Tom isimli biriyle hiç konuştun mu ? olabilir,omeglede çok anonim kişiyle konuştum.biri tom'dur elbet
    34. Şuanda sinirlerini ne bozuyor ? serdar ortaç
    35. En çok ziyaret ettiğin web sitesi ? var bi kaç tane.ekşi,filimadamı,alkışlarlayaşıyorum vs.
    36. Gerçek adın ne ? bruce
    37. Lakapların ? bruce
    38. İlişki durumun ? it's complicated.meali boştayım
    39. Burcun ? akrep
    40. Erkek misin kadın mısın ? erkek
    41. İlk okulun ? ted koleji
    42. Orta okulun ? ted koleji
    43. Lise ? Eregli Anadolu Lisesi
    44. Saç rengin ? açık kahve
    45. Saçın uzun mu kısa mı ? kısacık şu an
    46. Boyun ? 1.74
    47. Birine vuruldun mu ? evvel zaman içinde,evet
    48: Kendinle ilgili neyi seviyorsun ? kendimle ilgili sevilmeyecek bir şey göremiyorum.ayrıca sevili lizzy,o "anarşist" değil, "narsist".
    49. Piercings ? nope
    50. Dövme ? var idi geçti
    51. Sağ mı sol mu ? sağ koldaydı kasıt dövmeyse.yoksa sapına kadar sol. ya allah!

    ReplyDelete
  2. önceki comment'ten devam :


    İLKLER :
    52. İlk yaralanman ? kafamı kalorifere vurmam sonucu vuku bulmuş olup izi hala mevcuttur
    53. ilk piercing ? yok
    54. İlk en iyi arkadaşın ? anaokulundan beri en eski arkadaşım nihat
    55. İlk spor aktiviten? futbol
    56. İlk tatilin ? bodrum
    58. İlk spor ayakkabın ? marka takılmazdım küçükken,hatırlamıyorum

    ŞUANDA:
    59. Yediğin şey ? yok
    60. İçtiğin şey ? yok
    61. Birazdan ... ? evden çıkcam
    62. Dinlediğin şey ? red hot chili peppers(kapadım doksanları)
    63. Beklediğin şey ? the iftar that never comes

    GELECEĞİN:
    64. Çocuk istiyor musun ? hayır - ama dediğim gibi olur ise kız olsun
    65. Evlenmek istiyor musun ? hayır, ama biriyle evlenirsem o da tercihen kız olsun
    66. Kariyer ? hö?

    HANGISI DAHA İYİ :
    67. Dudaklar mı gözler mi ? : göözler
    68. Sarılmak mı öpüşmek mi ? : sarılmak.özellikle benim gibi hug deficit disorder sahibi bünyeler için
    69. Kısa mı uzun mu ? : nesi kısa anlamadım?
    70. Senden küçük mü büyük mü olsun ? : haa şimdi anladım.büyük oldu şu ana dek hep,büyük devam etsin
    71. Romantik mi doğal mı ? : romantik
    72. Güzel bir karın mı güzel bir kol mu ? kol(maalesef karın bölgesini biraya teslim etmiş bulunmaktayız)
    73. Sakin mi sesli mi? Sakin
    74. Arkadaşlık mı ilişki mi ? : both or neither(bazen ingilizce kelimeler daha iyi ifade ediyor ondan böyle yazıyorum,britanyanın köpeği değilim)

    HAYATINDA HİÇ..
    76. Tanımadığın birini öptün mü ? nope
    77. Sert bi' likör içtin mi? : nope
    78. Gözlüklerini ya da lenslerini kaybettin mi ? evet
    79. İlk çıkmadan seviştin mi : ? evet
    80. Birinin kalbini kırdın mı ? : evet
    81. Senin kalbin kırıldı mı ? : evet
    82. Tutuklandın mı ? : ufak bir gözaltı sayılmaz sanırım
    83. Birini geri çevirdin mi ? : evet
    84. Birisi öldüğünde ağladın mı ? : evet
    85. Arkadaşların tarafından kandırıldın mı ? evet

    İNANIR MISIN ? :
    86. Kendine ? : inanacak başka hiçbirşeyim kalmasa bile
    87. Mucizelere ? : evet
    88. İlk görüşte aşka ? : aşk tanımı farklı kafamda ama popüler kullanımı çerçevesinde,evet
    89. Cennete ? : hayır
    90. Noel baba? evet
    91. İlk çıkmada öpüşmeye ? olabilir
    92. Meleklere ? : evet

    DOĞRU CEVAPLA :
    94. Aynı anda 1 den fazla biriyle çıktın mı ? evet
    95. Bugün şarkı söyledin mi ? evet
    96. Birini kandırdın mı ? evet
    97. Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin ? 90'lar(anlaşılmıştır artık)
    98. Geçen yıldan birgünü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu ? son 5 yılı silsek yeridir ama hayır,hiçbirini silmek istemezdim
    99.Aşık olmaktan korkuyor musun? evet
    100. Bunu yollayacak mısın ? an itibariyle hayatımdaki en özel kadına (bu sen oluyosun lizzy balım)

    hoş kal

    ReplyDelete
  3. yavrum benim sen de an itibariyle benim hayatımdaki en onemli erkeksin.. yerim ben seni bruce'um parkus'um=)
    vallahi cok seviyorm..!!! yani seni tabi ki de=)

    not: ayrica narsist yerine nasil anarsist yazmıs olabilirm aklm hayalim almıyor.. Saol ama duzeltme icin=)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails