December 27, 2011

Call of Fashion'a Kardes Geldi:)

Arkadaslar;

Cok uzun zaman oldu, günler geldi geçti, yaz geçti, kış geçti, hayat aktı durmadı, yine ağladım, güldüm, strese büründüm, sevindim, kendimce yaşadım, yaşadığımca hayatımdan zevk almaya çalıştım.
Burada bir blogum oldugunu hic unutmadım, ama yeniden başlangıcı yapacak gücü kendimde bulmakta zorlandım.. Ama yeni dank etti ki kafama, yaparken zevk aldıgım nadir seylerden biriydi postlar hazırlamak, yazılar yazıp paylaşmak..
Bu zevki yeniden tatmak istiyorum, eski günlerdeki gibi aksam bilgisayarımın başına oturup değerli zamanımı keyfime adamak istiyorum..
Performansım başta düşük olabilir, ama her başlangıç zordur siz de bilirsiniz. Simdi ivme kazanmak zamanı.. Bunun icin Call of Fashion'ın yanına, benim gibi kurumsal hayata sıkısıp kalmıs, her sabah "bugun ne giysem?" diye kendine sormaktan bıkmıs, benimle aynı kaderi paylasanlar icin "A+ Style" adlı, kurumsal ama romantik blogumu eklemeye karar verdim.
Umarım benim icin oldugu kadar, sizler icin de keyif dolu olur..

Sevgiler, saygılar..


p.s. Ozlemisim..!!

3 comments:

  1. Blogunuz çok güzel.Perde Aksesuarlari olarak tüm paylaşımlarınız adına teşekkür ederiz.

    ReplyDelete
  2. moda
    anlayışınız çok güzel tebrik ediyorum sizi :)

    ReplyDelete
  3. So happy for you, it's amazing products, I live in Bucuresti / Romania - anunturi gratuite so hopefully one day `ll be able to do it myself, lots of love and hugs happy to welcome you in this great day of anunturi gratuite. anuntul-galben.ro Pupiciii byeeee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails